62 חברות השתתפו ביריד התעסוקה של הטכניון

היריד נערך ברחבי הקמפוס ביום ד’, 27.12, בשעות 15:00-10:00

לראשונה הפעיל הטכניון ביתן ביריד, במטרה לגייס סטודנטים לעבודה במעבדות המחקר של חברי הסגל

62תוכנית #סולמות, החושפת את הסטודנטים למחקר במעבדות הטכניון כבר במהלך לימודי התואר הראשון חברות טכנולוגיה מהמובילות במשק הישראלי ישתתפו ביריד התעסוקה של הטכניון שיתקיים ביום רביעי, 27 בדצמבר 2017. ביריד, שיתפרס על פני 145 ביתנים בשדרה המרכזית, בבית הסטודנט, בבניין אמאדו ובבניין צ’רצ’יל ישתתפו אלפי סטודנטים מכל הפקולטות בטכניון. עבורם זוהי הזדמנות לפגוש נציגים של חברות ישראליות ובינלאומיות ובהן אלביט, אינטל, רפאל, אפל, אפלייד מטריאלז, בלומברג, אמזון, מרוול, מלאנוקס, eBay, פייפאל, רכבת ישראל, צים, התעשייה האווירית ועוד.

השנה, לראשונה, יציע גם הטכניון אפשרויות תעסוקה לסטודנטים שלו. זאת במסגרת תוכנית #סולמות, החושפת את הסטודנטים למחקר במעבדות הטכניון כבר במהלך לימודי התואר הראשון.

“התוכנית החדשה מציעה לסטודנטים בכל הפקולטות הזדמנות לצבור ניסיון מעשי ולהשתלב בצוותי מחקר בטכניון כבר במהלך לימודי התואר הראשון,” מסבירה פרופ’ אורית חזן, דיקנית לימודי הסמכה בטכניון, שיזמה את הפרויקט הייחודי. “התנסות זו תקנה לסטודנטים ערך מוסף לקורות החיים שלהם ולעתידם המקצועי, בין אם יבחרו בקריירה אקדמית כסטודנטים לתארים מתקדמים או כחברי סגל ובין אם יפנו לקריירה בתעשייה כיזמים או כשכירים.”

“חשיפת הסטודנטים והסטודנטיות לשוק העבודה מסייעת בגיבוש תפיסתם בנוגע לעתידם המקצועי,” אמר דיקן הסטודנטים בטכניון פרופ’ בני נתן, “ולחברות המשתתפות, זו הזדמנות לקלוט כוח אדם איכותי ומוכשר. היריד יוביל ללא ספק להצטרפותם של בוגרים נוספים למאגר המכובד של בוגרי טכניון התופסים עמדות מפתח במגזר הציבורי, הביטחוני והתעשייתי ותורמים לעוצמתה הטכנולוגית של מדינת ישראל.”

ברוריה זומר-פדידה, ראש היחידה להכוון קריירה בלשכת דיקן הסטודנטים, אמרה כי “הטכניון מקיים בכל שנה שני ירידי תעסוקה שבהם משתתפות חברות רבות. במשך כל השנה אנו פועלים בערוצים מגוונים כדי להעניק לסטודנטים ולבוגרי הטכניון יתרון משמעותי בהשתלבות בשוק העבודה. הבוגרים שלנו מהווים את חוד החנית של המשק הישראלי. השנה נרשמה עלייה במספר החברות המחפשות סטודנטים מתחומי המדעים המדוייקים: מתמטיקה ופיזיקה. בנוסף נרשמה עלייה של 11% במספר החברות הכולל המשתתפות ביריד ועלייה של 15% במספר הביתנים, מה שמצביע על מגמת עלייה בביקוש לסטודנטים ולבוגרי הטכניון.”

חוברת יריד תעסוקה: https://goo.gl/SyELhZ