הטכניון – במקום הראשון באקדמיה הישראלית במדד המותגים של “גלובס”

הטכניון הוא המותג המוביל בקרב האוניברסיטאות בישראל – כך עולה ממדד המותגים של גלובס בקטגוריית ההשכלה הגבוהה בישראל שפורסם היום.

 זו השנה הראשונה שתחום ההשכלה הגבוהה משתלב במדד המותגים של גלובס. מהמדד עולה, שבתשובה לשאלה היכן כדאי ללמוד – אחד מכל חמישה ישראלים ממליץ על הטכניון על פני כל מוסד אקדמי אחר. עוד עולה מהמדד שהרלוונטיות לשוק העבודה היא הקריטריון המרכזי בבחירת מוסד הלימודים כיום.

בכל שנה מפרסם גלובס את 100 המותגים המובילים בישראל, והשנה נכללו בו לראשונה גם מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל. המדד מבוסס על סקר רחב היקף במיוחד, הכולל 3,500 נסקרים, בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, וכוללים את החברה החרדית והחברה הערבית. הסקר נערך בחודשים אפריל – מאי, ובוצע על ידי מכון “הגל החדש”, מכון מחקר חיצוני ובלתי תלוי המתמחה בתחום הצרכנות.

הטכניון, שפתח את שעריו בדיוק לפני 100 שנה, נמנה עם 100 האוניברסיטאות המובילות בעולם על פי מדד שנחאי היוקרתי ועם 10 האוניברסיטאות הטכנולוגיות המובילות. הטכניון קנה לעצמו שם עולמי בעבודתו החלוצית בתחומים רבים בעולמות המדע, הטכנולוגיה, הרפואה, החינוך והאדריכלות.

לדברי נשיא הטכניון פרופ’ אורי סיון, “בחירת הטכניון במקום הראשון בקטגוריית ההשכלה הגבוהה במדד המותגים היא הבעת אמון חשובה ומרגשת בשנת המאה שלנו. מאה אלף בוגרות ובוגרים ואלפי אנשי סגל מנהלי ואקדמי שביצרו את ביטחונה, כלכלתה, וחברתה של מדינת ישראל וממשיכים לעצב את עתידה מתוך מחויבות ושליחות עמוקה.״

לרשימה המלאה לחצו כאן