עדכון יומי

רביעי, 23.10.2024, 15:00

מועדים לשמחה למשפחת הטכניון,

 

הנחיות פיקוד העורף למרחב חיפה, המורות על פעילות במדרג התגוננות 2, השתנו במספר פרמטרים שתומכים בפעילות המוסדות להשכלה גבוהה. נעבד ונפרסם את השינויים לקראת השבוע הבא.

  • חופשת סוכות נמשכת, וכולנו מקווים כי תעבור בבטחה.
  • הבחינות יתחדשו לאחר החג, ביום שישי, 25.10.2024.
  • העבודה בטכניון תתחדש ביום ראשון 27.10.2024, בו נקבע יום אבל לאומי לטבח 7 באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל. ביום זה לא יתקיימו בחינות. אם לא יהיה שינוי בהנחיות פיקוד העורף ובמצב הבטחוני, העבודה תתקיים במתכונת בה פעלנו בימים שלפני החופשה.
  • סמסטר חורף תשפ”ד יפתח ב-10.11.2024 ויכלול 12 שבועות הוראה.

 

שימו ❤️ – במוצאי שבת (26.10.2024), נפרסם הודעת עדכון נוספת, אלא אם יתרחשו אירועים מיוחדים. 

חג שמח ושקט.

הודעת עדכון מהטכניון

שני, 14.10.2024, 20:00

 

ערב טוב למשפחת הטכניון,

 

הנחיות פיקוד העורף למרחב חיפה, המורות על פעילות במדרג התגוננות 2 נשארו ללא שינוי. אנו נמשיך את הפעילות בטכניון בהתאם לכך.

  • המתכונת בה פעלנו היום תימשך גם מחר, יום ג’ ה-15.10.2024. העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובמקרים אחרים אותם יאשר ראש היחידה, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • מחר, יום ג’, 15.10.24, הבחינות יתקיימו בקמפוס במתכונת המתוכננת. שיבוץ הבחינות מופיע באתר לימודי הסמכה (https://ugportal.technion.ac.il/moad-b-2024/).
  • ביום רביעי, 16.10, נצא לחופשת סוכות. הבחינות יתחדשו לאחר החג ביום שישי, 25.10.2024. העבודה בטכניון תתחדש ביום ראשון 27.10.2024, בו נקבע יום אבל לאומי לטבח 7 באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל. ביום זה לא יתקיימו בחינות.
  • סמסטר חורף תשפ”ד יפתח ב-10.11.2024 יכלול 12 שבועות הוראה.

 

שימו ❤️ – במהלך חופשת סוכות לא נשלח הודעות עדכון, אלא אם יתרחשו אירועים מיוחדים.

המשך שבוע שקט.

 

מוצאי שבת, 12.10.2024, 21:00

ערב טוב למשפחת הטכניון,

ירי הרקטות והטילים למרחבי הצפון נמשך גם במהלך יום הכיפורים. אנו מקווים שהמשך הערב והמשך השבוע יהיו שקטים יותר.

הנחיות פיקוד העורף למרחב חיפה, המורות על פעילות במדרג התגוננות 2 נשארו ללא שינוי. אנו נמשיך את הפעילות בטכניון בהתאם לכך.

  • בהמשך למתכונת בה פעלנו בשבוע שעבר מחר, יום א’ ה-13.10.2024, העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובמקרים אחרים אותם יאשר ראש היחידה, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • על פי תכנון לוח הבחינות, מחר, יום א’, 13.10.24 לא תתקיימנה בחינות. הבחינות יתחדשו ביום ב’ 14.10.24 במתכונת ימי הבחינות של השבוע שעבר. שיבוץ הבחינות מופיע באתר לימודי הסמכה (https://ugportal.technion.ac.il/moad-b-2024/). 
  • מתווה מילואים לתשפ”ה – דיקן לימודי הסמכה ודיקן בית הספר לתארים מתקדמים הפיצו את מתווה ההתאמות למשרתי המילואים בשנת הלימודים תשפ”ה. עותק של המתווה, אשר אומץ ע”י למעלה מחמישים מוסדות אקדמיים בכל הארץ, מצורף.
  • דחיית פתיחת הסמסטר – במענה לצורך בהשלמת ימי ההיבחנות שנדחו, סמסטר חורף תשפ”ה יחל ב-10.11.2024 ויכלול 12 שבועות הוראה.

גמר חתימה טובה, ושבוע שקט.

יום חמישי, 10.10.2024, 20:00

שלום למשפחת הטכניון,

לקראת יום הכיפורים, ירי הטילים למרחבי הצפון נמשך גם היום. עד למועד ההודעה לא בוצע ירי לכיוון מרחב חיפה, ונקווה כי כך ימשכו הדברים גם בימים הקרובים.  הבחינות והעבודה התנהלו היום בקמפוסים כסדרם.

הנחיות פיקוד העורף למרחב חיפה לא השתנו, והפעילות במרחב נשארת במדרג התגוננות 2.

•              מחר, יום ו’ ה-11.10.2024, ערב יום הכיפורים, לא תתקיים עבודה בקמפוס. היה והנחיות פיקוד העורף לא ישתנו, נחזור לעבודה ביום א’, 13.10.2024 במתכונת בה פעלנו בימים האחרונים.

•              ביום ו’, 11.10.24 וביום א’, 13.10.24 לא תתקיימנה בחינות. הבחינות יתחדשו ביום ב’ 14.10.24 במתכונת ימי הבחינות האחרונים. 

•              מתווה מילואים לתשפ”ה – דיקן לימודי הסמכה ודיקן בית הספר לתארים מתקדמים הפיצו אתמול את מתווה ההתאמות למשרתי המילואים בשנת הלימודים תשפ”ה. המתווה גובש בשיתוף עם כל אוניברסיטאות המחקר, המכללות האקדמיות הציבוריות, המכללות האקדמיות לחינוך, ואגודות הסטודנטים, ובסה”כ אומץ ע”י למעלה מחמישים מוסדות אקדמיים בכל הארץ.

•              דחיית פתיחת הסמסטר וקיצורו ל-12 שבועות הוראה- במענה לצורך בהשלמת ימי ההיבחנות שנדחו, סמסטר חורף תשפ”ה יחל ב-10.11.2024 ויכלול 12 שבועות הוראה.

גמר חתימה טובה וסוף שבוע שקט.

יום רביעי, 9.10.2024, 20:15

שלום למשפחת הטכניון,

ירי הטילים למרחבי הצפון וחיפה נמשך גם היום, ללא פגיעות בקמפוסי הטכניון. האיום על חיפה, על הקריות ועל אזור הצפון כולו יצר מציאות חדשה. כולנו שותפים לחשש לביטחוננו האישי ולביטחון היקרים לנו, לקושי הטמון באי הוודאות ובהתמשכות המלחמה. חלקנו מתמודדים עם קשיים שונים ונמשיך לתמוך בהם ולעשות ככל יכולתנו כדי להקל עליהם.

 

הנחיות פיקוד העורף למרחב חיפה לא השתנו, והפעילות במרחב נשארת במדרג התגוננות 2.

  • מחר, יום ה’ ה-10.10.2024, העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובמקרים אחרים אותם יאשר ראש היחידה, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • הבחינות מחר וביום שישי תתקיימנה באותה מתכונת כמו היום, ובהתאם להנחיות המיגון של פיקוד העורף. חדרי הבחינות שובצו כך שניתן להגיע למרחב המוגן התקני תוך דקה אחת. בנוסף, אנו ערוכים למקרה של אזעקה במהלך בחינה, למעבר למרחב המוגן ולהתארגנות מחודשת בכיתות לפי הנחיות לימודי הסמכה.
  • סטודנטיות וסטודנטים שיבחרו שלא לגשת למועד ב׳ יהיו זכאים להיבחנות מיוחדת במועד הסדיר הבא, מבלי שהדבר יעכב את הלמידה וההיבחנות בקורסי המשך. האפשרות להיבחנות מיוחדת תינתן רק לסטודנטים שבחרו שלא להיבחן במועד ב’.
  • סטודנטים לתארים מתקדמים – מועדי היעד למימוש דרישות אקדמיות שנקבעו לספטמבר 2024 נדחו לסוף חודש אוקטובר 2024 על פי הפירוט שנשלח על ידי בית הספר לתארים מתקדמים.
  • הנחיות מפורטות ומלאות לגבי הבחינות ולגבי לוחות הזמנים למימוש דרישות אקדמיות נשלחו ע”י לימודי הסמכה ובית הספר לתארים מתקדמים. אנא קראו אותן בעיון.
  • מתווה מילואים לתשפ”ה – דיקן לימודי הסמכה ודיקן בית הספר לתארים מתקדמים הפיצו היום את מתווה ההתאמות למשרתי המילואים בשנת הלימודים תשפ”ה (מצורף). המתווה גובש בשיתוף עם כל אוניברסיטאות המחקר, המכללות האקדמיות הציבוריות, המכללות האקדמיות לחינוך, ואגודות הסטודנטים, ובסה”כ אומץ ע”י למעלה מחמישים מוסדות אקדמיים בכל הארץ.
  • דחיית פתיחת הסמסטר – במענה לצורך בהשלמת ימי ההיבחנות שנדחו, סמסטר חורף תשפ”ה יחל ב-10.11.2024. שיבוץ הבחינות בשבוע שבין ה-3.11 ל- 8.11 יפורסם ע”י לימודי הסמכה.

בברכת לילה שקט

יום שלישי, 8.10.2024, 20:00

שלום למשפחת הטכניון,

ירי הטילים למרחבי הצפון וחיפה נמשך גם היום, ללא פגיעות בקמפוסי הטכניון. הנחיות פיקוד העורף למרחב חיפה לא השתנו, והפעילות במרחב נשארת במדרג התגוננות 2.

 

  • מחר, יום ד’ ה-9.10.2024, העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובמקרים אותם יאשר ראש היחידה, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • היום חידשנו את בחינות מועדי ב’ בקמפוסים בחיפה. הבחינות מחר תתקיימנה באותה מתכונת, ובהתאם להנחיות המיגון של פיקוד העורף. חדרי הבחינות שובצו כך שניתן להגיע למרחב המוגן התקני תוך דקה אחת. בנוסף, אנו ערוכים למקרה של אזעקה במהלך בחינה, למעבר למרחב המוגן ולהתארגנות מחודשת בכיתות לפי הנחיות לימודי הסמכה.
  • סטודנטיות וסטודנטים שיבחרו שלא לגשת למועד ב׳ יהיו זכאים להיבחנות מיוחדת במועד הסדיר הבא, מבלי שהדבר יעכב את הלמידה וההיבחנות בקורסי המשך. האפשרות להיבחנות מיוחדת תינתן רק לסטודנטים שבחרו שלא להיבחן במועד ב‘.
  • סטודנטים לתארים מתקדמים – מועדי היעד למימוש דרישות אקדמיות שנקבעו לספטמבר 2024 נדחו לסוף חודש אוקטובר 2024 על פי הפירוט שנשלח על ידי בית הספר לתארים מתקדמים.
  • הנחיות מפורטות ומלאות לגבי הבחינות ולגבי לוחות הזמנים למימוש דרישות אקדמיות נשלחו ע”י לימודי הסמכה ובית הספר לתארים מתקדמים. אנא קראו בעיון!

בתקווה לימים שקטים ובהצלחה בבחינות.

יום שני , 7.10.2024, 20:00

שלום למשפחת הטכניון,

במלאת שנה לשבעה באוקטובר, בית הטכניון התייחד היום עם זכרם של הנרצחים בשבת הנוראה ועם זכרם של הנופלים וההרוגים במלחמת חרבות ברזל.

על רקע ימים אלו, אשר קשים לכולנו, אנו מבקשים להביע הערכתינו לכל בנות ובני משפחת הטכניון על ההתגייסות לשימור ולהמשך הפעילות בטכניון.

בהתאם להנחיות פיקוד העורף הפעילות במרחב חיפה נשארת במדרג התגוננות 2.

  • מחר, יום ג’ ה-8.10.2024, נמשיך בפעילות במתכונת בה פעלנו מתחילת השבוע. העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובתיאום ואישור ראשי היחידות, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • אנו ערוכים לחידוש הבחינות מחר, תוך עמידה בהנחיות המיגון של פיקוד העורף ובאופן שיבטיח את ביטחונם של כל המשתתפים. חדרי הבחינות שובצו כך שניתן להגיע למרחב המוגן התקני תוך דקה אחת. בנוסף, אנו ערוכים למקרה של אזעקה במהלך בחינה, למעבר למרחב המוגן ולהתארגנות מחודשת בכיתות לפי הנחיות לימודי הסמכה.
  • סטודנטיות וסטודנטים שיבחרו שלא לגשת למועד ב׳ יהיו זכאים להיבחנות מיוחדת במועד הסדיר הבא מבלי שהדבר יעכב את הלמידה וההיבחנות בקורסי המשך. האפשרות להיבחנות מיוחדת תינתן רק לסטודנטים שבחרו שלא להיבחן במועד ב‘.
  • סטודנטים לתארים מתקדמים – מועדי היעד למימוש דרישות אקדמיות שנקבעו לספטמבר 2024 נדחו לסוף חודש אוקטובר 2024 על פי הפירוט שנשלח על ידי בית הספר לתארים מתקדמים.
  • הנחיות מפורטות ומלאות לגבי הבחינות ולגבי לוחות הזמנים למימוש דרישות אקדמיות נשלחו ע”י לימודי הסמכה ובית הספר לתארים מתקדמים. אנא קראו בעיון!

בתקווה לימים שקטים ובהצלחה בבחינות.

ראשון , 6.10.2024, 20:45

שלום למשפחת הטכניון,

מחר נתייחד עם זכרם של הנרצחים בשבת הנוראה של השבעה באוקטובר ועם זכרם של הנופלים וההרוגים במלחמת חרבות ברזל. הטקס יערך באופן מקוון בשעה 09:00.

למרות האזעקה שנשמעה במרחב חיפה הבוקר, הנחיות פיקוד העורף נותרו ללא שינוי, והפעילות במרחב חיפה נשארת במדרג התגוננות 2.

  • מחר, יום ב’ ה-7.10.2024, נפעל באותה מתכונת בה פעלנו היום. העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובתיאום ואישור ראשי היחידות, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • מחר לא מתוכננות להיערך בחינות בקמפוסי הטכניון. אנו נערכים לחידוש הבחינות בקמפוסים ביום שלישי, (8.10.24) תוך עמידה בהנחיות המיגון של פיקוד העורף. אנא היערכותכם לכך.
  • סטודנטים לתארים מתקדמים – מועדי היעד למימוש דרישות אקדמיות שנקבעו לספטמבר 2024 נדחו לסוף חודש אוקטובר 2024 על פי הפירוט שנשלח על ידי בית הספר לתארים מתקדמים.

בתקווה לימים שקטים

מוצאי שבת , 5.10.24, 20:00

שלום למשפחת הטכניון, שנה טובה,

בהתאם להנחיות פיקוד העורף, הפעילות במרחב חיפה נערכת במדרג התגוננות 2.

  • מחר ננהג במתכונת בה פעלנו ערב היציאה לחופשת החג – העבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובתיאום ואישור ראשי היחידות, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • בימים ראשון (6.10.24) ושני (7.10.24) לא מתוכננות להיערך בחינות בקמפוסי הטכניון. אנו נערכים לחידוש הבחינות ביום שלישי, (8.10.24) בקמפוסים תוך עמידה בהנחיות המיגון של פיקוד העורף. אנא היערכותכם לכך.
  • סטודנטים לתארים מתקדמים – מועדי היעד למימוש דרישות אקדמיות שנקבעו לספטמבר 2024 נדחו לסוף חודש אוקטובר 2024 על פי הפירוט שנשלח על ידי בית הספר לתארים מתקדמים.

בתקווה לימים שקטים

שני, 30.9.24, 18:00

שלום למשפחת הטכניון,

בהמשך להנחיות פיקוד העורף מאתמול הפעילות במרחב חיפה נשארת במדרג התגוננות 2 עד מחר, יום שלישי, 1.10.24, בשעה 20:00.

  • שמחנו על שובם של מאות סטודנטים וחברי סגל מנהלי ואקדמי היום לקמפוס. מחר ננהג כפי שנהגנו היום, והעבודה בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובתיאום ואישור ראשי היחידות, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • יום הבחינות הראשון בתל אביב עבר בהצלחה רבה ומחר יתקיים שם יום בחינות נוסף (למועדי א’) תוך עמידה במגבלות ההתקהלות שקבע פיקוד העורף, ועל פי השיבוץ שנשלח על ידי לימודי הסמכה.
  • כפי שכבר פרסמנו, בחינות מועדי ב’ שתוכננו להתקיים מחר (יום ג’, 1.10) בקמפוסי הטכניון בחיפה נדחו למועד מאוחר יותר. אנו נערכים לחידוש הבחינות בקמפוסי חיפה לאחר החג ב-8.10.2024 ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. אנא הערכו בהתאם.
  • ניתן לקיים פעילות לימודית במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני תוך דקה.
  • סטודנטים לתארים מתקדמים – מועדי היעד למימוש דרישות אקדמיות שנקבעו לספטמבר 2024 נדחו לסוף חודש אוקטובר 2024 על פי הפירוט שנשלח על ידי בית הספר לתארים מתקדמים.

בתקווה לימים שקטים.

ראשון, 29.9.24, 19:30

ערב טוב למשפחת הטכניון,

בהמשך לעדכון הנחיות פיקוד העורף מהערב, הפעילות במרחב חיפה עודכנה למדרג התגוננות 2 עד מחר, יום שני, 30.9.24, בשעה 20:00.

  • בחינות מועד א’ שנקבעו למחר, יום ב’ 30.9, וליום ג’, 1.10, בגני התערוכה בתל אביב יתקיימו כסדרן תוך עמידה במגבלות ההתקהלות שקבע פיקוד העורף, ועל פי השיבוץ שנשלח על ידי לימודי הסמכה.
  • בהמשך להודעת הטכניון במוצ”ש, בחינות מועדי ב’ שתוכננו להתקיים מחר (יום ב’, 30.9) ומחרתיים (יום ג’, 1.10) בקמפוסי הטכניון חיפה נדחו למועד מאוחר יותר.
  • ניתן לקיים פעילות לימודית במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני תוך דקה.
  • העבודה מחר בטכניון תתקיים פיזית בקמפוסים, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה, ובתיאום ואישור ראשי היחידות, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.
  • שער נשר יהיה פתוח מחר כרגיל.
  • חדר הכושר במרכז הספורט בקמפוס יפעל ממחר בהתאם להוראות פיקוד העורף ובנוכחות מצומצמת. יש להירשם מראש לפעילות דרך אפליקציה של מרכז הספורט.

בתקווה לימים שקטים.

מוצ”ש, 28.9.2024, 20:30

ערב טוב למשפחת הטכניון, שבוע טוב,

  • בעקבות האירועים הביטחוניים במהלך סוף השבוע ולאור העדכון בהנחיות פיקוד העורף לימים הקרובים, אנו נאלצים לדחות את בחינות מועד ב’ שתוכננו להתקיים בימים א’ (29.9), ב’ (30.9) ו-ג’ (1.10) בקמפוסי הטכניון חיפה.
  • בחינות מועד א’ שנקבעו לימים ב’ (30.9) ו-ג’ (1.10) בגני התערוכה בתל אביב מתוכננות להתקיים כסדרן ותוך עמידה במגבלות ההתקהלות שקבע פיקוד העורף.

פרטים על שיבוץ הבחינות בתל אביב וכן על שיבוץ מחדש של בחינות מועדי ב’ ימסרו על ידי לימודי הסמכה בהקדם.

  • העבודה בקמפוסי הטכניון בחיפה תתקיים מחר במתכונת עבודה מרחוק. הגעה פיזית לקמפוסים תתאפשר לטובת פעילויות חיוניות, ובתנאי שממקום העבודה ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. ההגעה לקמפוסים בתיאום ואישור ראשי היחידות.

 

בתקווה לחזרה לימים שקטים בקרוב.

יום רביעי, 25.9.2024, 19:00

ערב טוב למשפחת הטכניון,

בהמשך לעדכון הנחיות פיקוד העורף, הפעילות במדרג התגוננות 3 (פעילות מצומצמת) הוארכה עד ליום שישי 27.9.24 בשעה 18:00.

 

שימו ❤️ – הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים:

◀️ בעת הישמע אזעקה יש להיכנס מיד למרחב המוגן ולשהות בו 10 דקות לפחות.

◀️ אם ראיתם נפל או חפץ בלתי מזוהה ברחבי הקמפוס – אנא התרחקו מהמקום, הרחיקו סקרנים ודווחו מיד למוקד יחידת ביטחון וחירום, הזמין 24 שעות ביממה בטלפון 04-8292222.

 

◀️ הבחינות שתוכננו להיום (25.9), למחר (26.9) וליום שישי (27.9), נדחות למועד מאוחר יותר. הודעה מפורטת לגבי המשך הפעילות תישלח בימים הקרובים.

 

◀️ ניתן לקיים עבודה ונוכחות פיזית בקמפוסי הטכניון, בתיאום ואישור ראשי היחידות, ובתנאי שניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. במקרים בהם לא ניתן להגיע תוך דקה למרחב מוגן תקני, העבודה תתקיים במתכונת עבודה מרחוק.

 

בתקווה לחזרה לימים שקטים בקרוב.

יום רביעי, 25.9.2024, 10:00

בוקר טוב,

בהתאם להערכת המצב, ועל פי הצפי של פיקוד העורף, הבחינות שתוכננו להיום (25.9), למחר (26.9) וליום שישי (27.9), נדחות למועד מאוחר יותר.

הודעה מפורטת לגבי המשך הפעילות תישלח בהמשך היום.

בתקווה לימים שקטים.

יום שלישי, 24.9.2024, 19:30

ערב טוב למשפחת הטכניון,

בהמשך להארכת הנחיות פיקוד העורף להתגוננות עד למחר, יום רביעי, 25.9 בשעה 18:00 הפעילות במדרג התגוננות 3 (פעילות מצומצמת) הוארכה.

שימו ❤️ – הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים:

 בעת הישמע אזעקה יש להיכנס מיד למרחב המוגן ולשהות בו 10 דקות לפחות.

אם ראיתם נפל או חפץ בלתי מזוהה ברחבי הקמפוס – אנא התרחקו מהמקום, הרחיקו סקרנים ודווחו מיד למוקד יחידת ביטחון וחירום, הזמין 24 שעות ביממה בטלפון 04-8292222.

 

  • הבחינות שתוכננו למחר יום ד’ 25.9, נדחות למועד מאוחר יותר.
  • העבודה בקמפוסי הטכניון בחיפה תתקיים מחר במתכונת עבודה מרחוק. הגעה פיזית לקמפוסים תתאפשר רק לטובת פעילויות חיוניות, ובתנאי שממקום העבודה ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. ההגעה לקמפוסים בתיאום עם ראשי היחידות.
  • יחידת המעונות מודיעה שמועד הזיכוי על המעונות שנקבע עד ליום חמישי, 26.9, יוארך עד 13.10. צוות המעונות נמצא בקמפוס וזמין עבורכם בשעות העבודה.
  • צוות המרכז לייעוץ ותמיכה בסטודנטים זמין בכל עת. ניתן לפנות באמצעות המיילים:

Counseling-director@technion.ac.il

counsel@technion.ac.il

או בוואטסאפ  https://wa.me/message/MTWCFMOC3YN7B1

בתקווה לחזרה לימים שקטים בקרוב.

יום שני, 23.9.2024, 21:15.

ערב טוב למשפחת הטכניון,

במהלך מתקפת הטילים מוקדם יותר הערב אותרה נפילה של חלק מיירט בקמפוס הטכניון. הנפילה לא גרמה לנפגעים או לנזק. אנא הישמעו להנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף. הכניסה המהירה למרחב המוגן והשהייה בו 10 דקות מתום האזעקה מצילות חיים.

כוחות החירום פרוסים בקמפוס ובכל דבר ועניין יש לפנות למוקד יחידת הביטחון, הזמין 24 שעות ביממה בטלפון 04-8292222.

 

בעקבות הירי לאזור חיפה ועל פי הודעת פיקוד העורף מהערב, הפעילות במדרג התגוננות 3 (פעילות מצומצמת) הוארכה עד ליום רביעי, 25.9 בשעה 18:00. לאור זאת:

  • הבחינות שתוכננו ליום ג’ 24.9 וליום ד’ 25.9, נדחות למועד מאוחר יותר.
  • הפעילות בקמפוסי הטכניון בחיפה תתקיים מחר, יום ג’ 24.9, במתכונת עבודה מרחוק.
  • הנחיות לגבי מתכונת העבודה ביום רביעי תפורסמנה בהמשך.

בתקווה לחזרה לימים שקטים.

יום ב’, 23.9.24, 16:45

למשפחת הטכניון שלום,

לאור הנחיות פיקוד העורף, הטכניון פועל מאתמול במדרג התגוננות 3 (פעילות מצומצמת).

  • הבחינות שתוכננו למחר, יום ג’ 24.9, נדחות למועד מאוחר יותר.
  • העבודה בטכניון תתקיים מחר במתכונת עבודה מרחוק. העבודה בקמפוסים מותרת במקומות בהם ניתן להגיע למרחב מוגן תקני תוך דקה. ההגעה לקמפוסים בתיאום עם ראשי היחידות.
  • משתלמים וצוות מחקר, שמתכוונים להגיע למעבדה נדרשים ליידע את מנהל המעבדה.
  • מרכז הספורט סגור עד להודעה חדשה.
  • פעילות הרכבלית הופסקה עד להודעה חדשה.
  • שער נשר סגור עד להודעה חדשה.
  • אנא בדקו היכן נמצאים המרחבים המוגנים הסמוכים לכם.

לרשימת חדרי הביטחון והמקלטים בקמפוס >  https://bit.ly/46geCBg

לסרטון הדרכה להתנהגות בשעת חירום >  https://bit.ly/46m5efp

בתקווה לימים שקטים.

יום א’, 22.9.24, 16:00

למשפחת הטכניון שלום,

לאור עדכון הנחיות פיקוד העורף הטכניון פועל מהבוקר במדרג התגוננות 3 (פעילות מצומצמת).

  • הבחינות שתוכננו להיום (יום א’ 22.9) ולמחר (יום ב’ 23.9) נדחות.
  • טקס הבוגרים המרכזי למחזור צ”ה והטקסים ביחידות שתוכננו למחר נדחו. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך.
  • הפעילות בקמפוסים מחר, יום ב’, 23.9, תתבצע במתכונת עבודה מרחוק, למעט צוותי חירום. נוכחות פיזית בקמפוסים מותנית באפשרות הגעה למרחב מוגן תקני תוך דקה.
  • מרכז הספורט סגור עד להודעה חדשה.
  • פעילות הרכבלית הופסקה עד להודעה חדשה.
  • שער נשר סגור עד להודעה חדשה.
  • אנא אתרו את המרחבים המוגנים הסמוכים לכם.

לרשימת חדרי הביטחון והמקלטים בקמפוס > https://bit.ly/46geCBg
לסרטון הדרכה להתנהגות בשעת חירום > https://bit.ly/46m5efp

יום א’, 22.9.24, 13:30

שלום לכולן ולכולם,

לאור המצב הבטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, אנו נאלצים לדחות את טקס הבוגרים שתוכנן למחר, יום ב’, 23.9.24.

צר לנו שלא נוכל לחגוג מחר יחד עם בוגרות ובוגרי מחזור צ”ה ועם בני משפחותיהם את סיום התואר.

נעדכן בפרטים נוספים בהמשך.

כולנו תקווה לימים טובים יותר.

יום א’, 22.9.2024, 6:00

בוקר טוב,

לאור עדכון הנחיות פיקוד העורף והמעבר למדרג התגוננות 3 (פעילות מצומצמת) הבחינות ופעילויות לימודיות אחרות אשר תוכננו להיערך היום, 22.9.2024, לא תתקיימנה. שיבוץ הבחינות למועד חדש יפורסם בהקדם.

פעילות בקמפוס תתבצע במתכונת עבודה מרחוק, למעט צוותי חירום.