פרופ’ אנדרו ויטרבי ביקר בפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים הנושאת את שמו ושם רעייתו.

ידיד הטכניון פרופ’ אנדרו ויטרבי, ממציא “אלגוריתם ויטרבי”, אחד ממייסדי חברת קוואלקום וזוכה מדליית הכבוד היוקרתית מטעם המכון למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה הבינלאומי, ביקר לאחרונה בפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים הנושאת את שמו ואת שם רעייתו.

פרופ’ ויטרבי התרשם מהתשתיות החדשות בפקולטה, התארח בסמינר ונפגש עם נשיא הטכניון, פרופ’ אורי סיון, סגן הנשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים, פרופ’ וויין קפלן, משנה לנשיא לחדשנות וקשרי תעשייה, פרופ’ ליהי צלניק-מנור ואנשי הפקולטה. במהלך ביקורו זכה פרופ’ ויטרבי בשורה ארוכה של הוקרות ודברי שבח ממארחיו על תרומתו האדיבה לאורך השנים לפקולטה ולטכניון.

פרופ’ אורי סיון (מימין) ופרופ’ אנדרו ויטרבי

פרופ’ אריאל אורדע, הפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים ודיקן הפקולטה בין השנים 2014-2017: “אנו שמחים מאוד על כך שפרופ’ ויטרבי מצא לנכון לבקר אותנו בימים מאתגרים אלה וכן על ההזדמנות שניתנה לנו להציג בפניו את התפתחותה של הפקולטה ולהפגיש אותו עם חברי סגל חדשים, אשר גיוסם וקליטתם המוצלחים התאפשרו במידה רבה בעזרת תרומתו יוצאת-הדופן משנת 2015. תרומה זו אפשרה ותמשיך לאפשר לפקולטה למלא את תפקידה הייחודי בביטחון המדינה ושגשוגה”.

פרופ’ אריאל אורדע ופרופ’ אנדרו ויטרבי

פרופ’ ויטרבי סיכם את ביקורו בדברי הערכה לפועלו ותרומתו של הטכניון ואנשיו למדינת ישראל:

“לאחר למעלה מ-50 שנות פעילות משותפת עם הטכניון אני נפעם בכל פעם מחדש מהישגיהם המרשימים של אנשי המוסד הזה בכלל וחברי הפקולטה ובוגריה, בפרט. הטכניון הוא אחד הגופים העומדים מאחורי הפיכתה של ישראל”.