הטכניון בשבילנו

הטכניון חנך בספרייה המרכזית תערוכת צילומי סגל מינהלי המציגה אנשים, מבנים, מעבדות וטבע טכניוני

תערוכת הצילומים “הטכניון בשבילי”, המציגה תמונות של עובדי הטכניון, נפתחה בספרייה המרכזית ע”ש אלישר בטכניון. מיטל בר-און, ראש מדור רווחה באגף משאבי אנוש, סיפרה כי התערוכה נולדה מתוך שיתוף פעולה בין הספרייה המרכזית ומשאבי אנוש בטכניון ובמוסד הטכניון. “ניתנה כאן פלטפורמה חדשה לעובדים להאיר באור אומנותי, מזווית אישית, את הטכניון כמקום חברתי, מקום של התחדשות ומדע, כמיקרוקוסמוס של החברה הישראלית ואפילו כמרחב טבע פראי וייחודי הפורח בכל עונות השנה.” היא הודתה למארגנים וחילקה את הפרסים לזוכים יחד עם אריאל חזן, סמנכ”ל משאבי אנוש בטכניון.

במקום הראשון זכה שלומי בן לולו מהפקולטה להנדסה כימית ע”ש וולפסון עם התמונה “מלמטה למעלה”, במקום השני סימה אפשטיין מהפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים ע”ש ויטרבי עם התמונה A Room with a View, ובמקום השלישי רונאל מרגוליס מרשות המחקר עם התמונה Balanced flow.

המשנה לנשיא ומנכ”ל הטכניון ד”ר רפי אבירם הודה למארגני התערוכה ואמר כי “קיים קושי ואתגר רב בצילום תמונה טובה, אפשר להתרשם היטב מרמת התערוכה ומאיכות הצילומים. כאשר מביטים בתמונות ובסיפורים מאחוריהן, ניתן לראות את חיי הקהילה של הטכניון, היותו בית חם וסביבה תומכת לאנשים הנפלאים, העובדים בו.”

מנהל ספריות הטכניון מוטי יגר אמר כי “זו התערוכה הרביעית מאז פתיחת הגלריה בספרייה, השנייה בשנה האקדמית הנוכחית והראשונה שמציגה רק תמונות של עובדי הטכניון. יותר מזה, היא הופקה כמעט במלואה על ידי עובדי הטכניון – בכתיבת התקנון ובהפצתו, בשיפוט, בעיצוב וכן הלאה. בעולם  מדברים כיום על העצמת עובדים, על מתן אפשרות להתבטא, והתערוכה הזאת מממשת את הרעיון הזה.”

התערוכה הופקה על ידי עובדי הטכניון ודפוס הטכניון בהובלת מנהל ספריות הטכניון מוטי יגר (שופט בתחרות), עובדות הספרייה המרכזית מאיה מנור, נירית רוזנפלד וקארן דברן שאצרו את התערוכה, אלעד יערי מבית הספר לצילום בטכניון (שופט), ענבר דה חודה מאגף משאבי אנוש בטכניון (שופטת) ושירלי סיידלר ממוסד הטכניון (שופטת).

התערוכה פתוחה לקהל עד תחילת סמסטר חורף תשפ”ד (אוקטובר 2023).