טקס הוקרה למרצים מצטיינים לשנת תשפ”ג

“אתם יכולים להיות גאים” כך בירך נשיא הטכניון, פרופ’ אורי סיוון את המרצים המצטיינים בטקס ההוקרה השנתי. הנשיא שיבח את המרצים על הירתמותם לעשיה חינוכית וערכית בשנה מורכבת מבלי להתפשר על איכות ההוראה וציין כי במיוחד השנה, לשמירה על המסגרת הלימודית ואיכות ההוראה יש משנה תוקף.

סגן המשנה הבכיר לקידום הלמידה וההוראה, פרופ’ עדו רול, המשיך את דברי הנשיא וטען כי מה שמייחד מרצים מצטיינים בעשייתם החינוכית הן, בין היתר, היכולות לעורר חשיבה וסקרנות בקרב הסטודנטים. “ביכולתכם לעשות את ההבדל בין סטודנטים שלא רק מיישמים ידע אלא גם מייצרים ידע וההבדל בין סטודנטים שיודעים לענות על שאלות לסטודנטים שיודעים גם לשאול שאלות”, הוסיף.

המרצים המצטיינים נבחרו, כמדי שנה, לאחר שכלול מדדים איכותיים, כמותיים וניתוח תוצאות סקר שאלון לסטודנטים. לארבעת האחוזים העליונים מבין המרצים הוענקו תעודות הוקרה בטקס ואילו המרצים אשר נבחרו עשר שנים ברציפות זכו גם לתואר מרצה מתמיד.

הטקס נערך במעמד המשנה הבכיר לנשיא פרופ’ עודד רבינוביץ’ (מרצה מצטיין), המשנה לנשיא ומנכ”ל הטכניון, ד”ר רפי אבירם, המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים פרופ’ נעמה ברנר וסגנית הנשיא לגיוון והכללה, פרופ’ עדי זלצברג (מרצה מצטיינת).

לקישור לתמונות מהטקס: לחצו כאן

קרדיט צילום: שרון צור